Philips Snoerloze steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Snoerloze steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Felicia 08-04-2023

Loopt constant vast

Een licht stofzuiger en fijn dat er geen kabel aan zit, alleen het heeft geen zuigkracht en hij loopt constant vast. Ook wanneer ik de opvangbakjes schoongemaakt heb en ik de stofzuiger letterlijk in de lucht hou gaat hij vastlopen. Geen aanrader! Veel te duur voor zon stogzuiger.

Pluspunten

• Weegt weinig

Minpunten

• Loopt constant vast
  • Kleine opvangbakjes
  • Rare handvat (bijna geen handvat)
  • Is heel snel leeg
  • Duurt lang voordat hij opgeladen js

j*************@l****** 21-01-2023

Kan volgens mij beter

Ten eerste, dit is mijn eerste steelzuiger, dus geen ervaring met andere. Maar ik vind deze weinig zuigkracht hebben. Een klein opvangbakje en een raar onhandig “handvat” letterlijk een steel. Velen zie ik met echt een handig handvat. Deze is gewoon onhandig vasthouden.
Hij is makkelijk weg te zetten. Maar ik zou m zeker niet aan raden. Qua prijs kwaliteit kan ik niet echt oordelen vind ik, omdat ik geen ervaring heb met andere stelen.

Pluspunten

• Makkelijk wegzetten
  • Handig de kruimelzuiger

Minpunten

• Weinig zuigkracht
  • Onhandig in gebruik qua steel/handvat
  • Opvangbakje zou groter kunnen volgens mij